
ניתן לפנות אילנו גם בדוא"ל
ניתן גם להשאיר פרטים
וניצור קשר בהקדם
שאלות נפוצות
ניתן להירשם להסעות במרבית האירועים עד יומיים לפני מועד האירוע. בנוסף, ניתן לראות את מועד סגירת מועד הרישום להסעות באתר בכל תחנת איסוף. שימו לב כי המקומות הינם מוגבלים ולכן אנו ממליצים לשריין מקום בהסעה בהקדם.
כן, הכרטיס נסיעה הינו לשני הכיוונים לאותה תחנה שנבחרה. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה, בחלק מהאירועים אנו מציעים תחנת פיזור שונה לבחירה, לדוגמא: ניתן לבחור הסעה לכיוון חזור לאפטר/אירוע המשך בתוספת עלות ולא חזרה לנקודה בה נאספתם לאירוע. חשוב גם לציין שלא ניתן לשנות את הבחירה שלכם ו/או לעלות להסעה שלא לתחנה שהזמנתם החל מ 3 ימים ממועד תחילת האירוע.
ניתן להיכנס לעמוד מפת התחנות של כל אירוע, או בעמוד הראשי על ידי בחירת האירוע והאזור הרצוי ולמצוא את התחנה שהכי מתאימה לך.
מאגר התחנות שלנו מאוד רחב ואנחנו עושים את המאמצים להרחיב ולשפר עבורכם את הנוחות והשירות, אך אם עדיין לא מצאתם את התחנה שמתאימה לכם, השאירו לנו פרטים בעמודת 'צור קשר' ונבחן אם ניתן לספק הסעות מהתחנה או מהעיר הרצויה.
אנו ממליצים להגיע לתחנת האיסוף לאירוע כ 5 דקות לפני שעת היציאה המופיעה על כרטיס הנסיעה הדיגיטלי שקיבלתם סמוך למועד האירוע. *שימו לב, השעה הנקובה על כרטיס העליה להסעה הדיגיטלי, זו שעת ההגעה הצפויה ועליכם להגיע בזמן.
לאחר ביצוע ההזמנה ואישור התשלום, ישלח אליכם אישור הזמנה עם פרטי הנסיעה. לאחר מכן, בסמוך למועד האירוע ישלח אליכם באמצעות דוא"ל ו/או לנייד, כרטיס עליה להסעה דיגיטלי עם כל הפרטים. את הכרטיס יש להציג לנהג.ת בכל עליה לרכב ההסעה.
לא, אי עמידה בזמנים עלולה לגרום לפספוס ההסעה והינה באחריות הנוסע.ת בלבד. על מנת להתחשב בכלל הנוסעים והנוסעות, אנו ממליצים להגיע לתחנת האיסוף כ 5 דקות לפני שעת האיסוף הנקובה בכרטיס הדיגטלי שלכם.
אם הגעתם בזמן, (או 5 דקות לפני כפי שאנו ממליצים) מצויין ! רכב ההסעה בדרך אליכם. הנהגים מנוסים ואנו עושים מאמצים לדייק ככל הניתן את שעות האיסוף בתחנות, אך יתכנו עיכובים בדרכים בעקבות עומסי תנועה או מספר רב של גורמים אחרים. המתינו עד 10 דקות, במידה ולא הגיע אליכם ההסעה, פנו אלינו למוקד הוואטסאפ ונדאג לעזור בנושא.
בטח! רכב ההסעה לא יצא מתחנות האיסוף לפני שעת היציאה המוגדרת לו בכל תחנה, גם אם הוא מקדים.
זה אפשרי, אבל תלוי בכמות הנוסעים והנוסעות. כל עוד הזמנתם כרטיסים מאותה התחנה, קיים סיכוי שתימצאו על אותה הסעה, אך יש מקרים בהם קיימות מספר רב של הסעות מאותן תחנות ולא ניתן להבטיח שקבוצת חברים וחברות בהכרח יעלו לאותה הסעה.
תלוי. אם יש מספיק נרשמים מנקודת איסוף אחת כדי למלא את רכב ההסעה, הנסיעה תהיה ישירה לנקודת הסיום ללא עצירות נוספות. במקרים בהם כמות הנרשמים מנקודת איסוף אחת אינה מספיקה למלא את רכב ההסעה, אנו משלבים נקודות איסוף נוספות הנמצאות על רצף כיוון הנסיעה. הנסיעה השיתופית מאפשרת להנות מעלויות נסיעה נמוכות יותר,חיסכון בחיפושי חניה והזדמנות לפגוש אנשים חדשים.
כלל ההסעות לאירוע מיועדות להגיע עד שעה לפני תחילת האירוע וזאת במידה ולא היו עיכובים אשר אינם תלויים בנו. אנחנו לוקחים מקדמי ביטחון ונעזרים בכלים טכנולוגיים המאפשריים לנו לדייק ככל הניתן את זמני הנסיעה והאיסוף בכל תחנה. חשוב לציין כי זמן ההקדמה של ההסעה בהגעה לאירוע יכול להשתנות בהתאם לאופי האירוע והיום בו הוא מתרחש. את פרטי זמן ההגעה ניתן לראות במעמד ההזמנה.
ההסעות מתוכננות לצאת מספיק זמן מראש על מנת לא לאחר לאירוע. בנוסף, אנחנו לוקחים מקדמי ביטחון ונעזרים בכלים טכנולוגיים המאפשריים לנו לדייק ככל הניתן את זמני הנסיעה והאיסוף בכל תחנה.
עם זאת, יתכנו איחורים ועיכובים בהתאם לעומסי תנועה, תקלות, תאונות ולמציאות בשטח, ולכן, לצערנו קיימת אפשרות מזערית מאוד שרכב הסעה מסויים לא יצליח להגיע בזמן. באיחור של מעל שעה וחצי בהגעה ניתן לפנות למוקד הוואטסאפ שלנו ונדאג לסייע ככל הניתן בנושא.
ההסעות מתוכננות לצאת חזרה מהאירוע לתחנות האיסוף בהתאם לשעה הנקובה בכרטיס העליה הדיגטלי שלכם.
אנו ממליצים להגיע מספר דקות לפני שעת היציאה הנקובה על מנת לא לפספס את ההסעה חזרה.
לרוב, ההסעות מתוכננות לצאת כחצי שעה לאחר סיום האירוע, אך *שימו לב - במידה והאירוע נמשך מעבר לזמן הצפוי,
ההסעות יצאו בזמן שנקבע אלה אם עודכנתם אחרת באמצעות מייל ו/או הודעה לנייד ו/או נציג בשטח.
נקודת האיסוף להסעה חזרה מהאירוע יהיו לרוב בסמיכות לנקודה שבה ירדתם. זאת כמובן אלה אם עודכנתם אחרת באמצעות מייל ו/או הודעה לנייד ו/או נציג בשטח.
לא, רכבי ההסעה לא בהכרח נשארים ויתכנו כי יוחלפו ועל כן אין להשאיר ציוד ברכבים. נוסעים.ות בהסעות VIP יועדכנו בהתאם על נושא השארת ציוד ברכבי ההסעה.
הרוכש.ת אחראי.ת לכרטיסים שנרכשו על ידו.ה ועל כן יכול.ה לקבוע מי יקבל את כרטיס ההסעה שנרכש. שימו לב למלא את הפרטים הנכונים במעמד רכישת הכרטיסים. יחד עם זאת, העברה של הרכישה עצמה ו/או שינוי פרטי כרטיס הסעה, אפשרית אלה אם היא מועברת במלואה. (לדוגמא: נרכשו 3 כרטיסים, יש להעביר את כל 3 הכרטיסים ולא יהיה ניתן להעביר רק אחד או שניים מהם).
ניתן לבצע תשלום באמצעות כרטיסי האשראי דרך מערכת מאובטחת PCI1.
ניתן לבצע תשלום באמצעות ביט.
לפני שמבטלים.. אולי מישהו צריך?? אנחנו חושבים שזו יכולה להיות גם מתנה מקורית 😜 לכל אירוע קיימת מדיניות ביטולים הרשומה במעמד הרכישה והיא הקובעת א תנאי הביטול. לרוב, ניתן לבטל את הרכישה ולקבל החזר מלא עד 7 ימים ממועד האירוע,
לאחר מכן, דמי הביטול הינם בחיוב מלא ולא יהיה ניתן לבטל את רכישת הכרטיס.